|
Danimarkalı araştırmacılar tuzun kalbe zararlı olduğu yönündeki tüm tezleri çürüttü- Tuzu kısmanın kalbe yarardan çok zarar verebileceği ortaya konuldu. Kopenhag Üniversitesi-nden bilimadamları tuzu kesen kalp hastalarını takibe aldı. Araştırma sonucunda bazı hastaların kalpten hayatını kaybettiği gözlendi.
KİLO VERİN..
Uzmanlar bu durumu kap hastası kişilerin beslenmesinde yaptığı ani değişikliğe bağladı. Bilimadamları beslenmede yapılan bu değişikliğin böbreklerin ürettiği renin porteiniyle aldostreon hormonunun daha fazla üretilmesine neden olduğunu açıkladı. Araştırmayı yürüten Dr. Niels Graudal Kolesteroldeki artış ölüm riskini artırabiliyor dedi. Graudal kolesterolünü düşürmek isteyen kişilere tuz azaltmak yerine alkolü bırakmayı ve kilo vermeyi önerdi. Takvim
Okunma : 176 // Aldığı Oy : 9 // Gönderen : Admin Oy Ver :
|